Re: [gnome-nl] Live-cd...

Hoi,

De aanpassingen aan de live-cd zijn zo goed als klaar. Wat ik nog
nodig heb (indien gewenst) zijn wallpapers en splashes specifiek voor
Gnome-nl, bestaan deze al? zo nee is er dan iemand die zich artistiek
genoeg voelt om deze te maken ?

Abi-word 2.4 was klaar zag ik ergens, deze zal worden meegenomen in de live-cd.

Zijn er nog documenten die op de live-cd moeten staan? (denk aan info
over gnome nl, e.d.)