[gnome-nl] Live-cd...

Hallo allen,

Vanochtend heb ik 300 stuks blanco cd-r's in ontvangst genomen van Alex de Haan van SoftwareConsulent.nl. Het is dus de bedoeling dat we hier onze GNOME-nl live-cd's van gaan fikken. Deze zullen we o.a. weg gaan geven op de LinuxBijeenkomst en mogelijk nog andere gelegenheden.

Roy, mag ik informeren wat de status is van de aanpassingen waar jij nog mee bezig was?

Reinout van Schouwen	   ***	student of Artifical Intelligence
email: reinout cs vu nl    ***	mobile phone: +31-6-44360778
www.vanschouwen.info       ***	help mee met GNOME vertalen: nl.gnome.org