Re: [gnome-nl] HCC dagen

Hey allen,

Ik denk dat ik morgen op mn werk even wat lege cd'tjes koop waar ik de
Gnome-NL live-cd op kan branden. Lijkt me mss wel handig. Ik zit
alleen nog te twijfelen of ik slimcases moet kopen of van die
insteekhoesjes...

hm...een presentatie. Ik wist niet eens dat dat ook op de planning
stond, maar is opzich denk ik geen probleem, mits iemand mijn
tekst/presentatie van te voren even zou willen controleren :)
Moet er ook een powerpoint presentatie bij of dat niet ?

Sander