[gnome-nl] borrel!

Hoi,

Kris, jij bent ons feest-comite, maar je schiet niet op! Dus doe ik even
iets eenmaal in jouw plaats:

Zaterdag 30 juli, Stairways te Utrecht, vanaf eind van de middag, zal er
wederom een GNOME-NL borrel zijn! Exacte tijd beslissen we nog en zullen
we in de loop van de week over deze lijst toemailen. We gaan lekker door
totdat het 's avonds gezellig is, en daarna gaan we ook verder. Als
gastoptreden zullen enkele mensen van KDE onze groep vergezellen.

Komt allen! Momenteel komen Reinout, Vincent, ik en dus onze KDE gasten,
laat weten als je ook komt, zodat we een idee hebben van de opkomst,
maar uiteraard ben je ook last-minute welkom.

Groetjes,
Ronald

--
Ronald S. Bultje <rbultje ronald bitfreak net>