Re: gnome-nl Places

Op 28-jan-05 om 15:39 heeft Reinout van Schouwen het volgende geschreven:

In de nieuwe GNOME versie is er een menu 'Places' aan het paneel toegevoegd. Ik zat zelf te denken om het te vertalen als 'Plekken' omdat 'Plaatsen' ook een werkwoord kan zijn. Een derde mogelijkheid zou nog zijn 'Lokaties', maar lokatie is ook al de vertaling voor 'location' wat bijv. in browsers wordt gebruikt om netwerklokaties aan te duiden.

Plekken vind ik persoonlijk ook mooier klinken dan "plaatsen". Het is wat vlotter.

PS in het onderwerp staat altijd los "gnome-nl". Zou je daar [] omheen kunnen zetten? Dan staat het wat aparter van het echte onderwerp.
(of helemaal niets extra's in het onderwerp natuurlijk)

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
                           | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij             | GPGkey: 0x8A43CF30