Re: [gnome-nl] borrel

Zelf kon ik niet aanwezg zijn op de borrel aldoch ik dit wel had
aangegeven op IRC. (mijn excuus hiervoor, maar we hadden het erg druk op
het werk. (1600 mp3 spelers, 3 mensen, 2 dagen om ze te vullen met data.
*zucht* (en er stond toch echt programmeur op mijn contract inplaats van
uitpakker/inpakker/data copieerder)))

Echter kan ik zeker wel af en toe een praatje doen over gnome.
Ben dan wel geen gnome developer of vertaler of iets anders.
Maar ik ben wel ummm ummm 'ervaringsdeskundige' ;)

verder wil ik opzich ook wel het 1 en andere hieromtrend bij houden.
wie kan waar een praatje over houden en wanneer, en tegen wie moet hij
dat doen en waar en wanneer etc..
en informatie bij houden over lastige-vragen(tm) (wat is beter kde of
gnome, kan ik binnen gnome mijn ldap/opendir onderhouden, ik wil
software ontwikkelen maar hoe zit dat dan met GPL wil wel winst maken
etc..)