Re: [gnome-nl] Abiword/Nederlandse grammaticaregels

Op 11-feb-05 om 18:33 heeft Reinout van Schouwen het volgende geschreven:

Is iemand op de hoogte van het bestaan van geformaliseerde Nederlandse grammaticaregels die in het Link-formaat omgezet zouden kunnen worden? Zelf ben ik ook op zoek gegaan in de wetenschappelijke wereld, mocht ik resultaten boeken dan laat ik het weten.

Volgens mij is dat ook iets waar men zich bij Kunstmatige Intelligentie mee bezig houdt op de UvA. Ik zal het eens navragen.

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
                           | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij             | GPGkey: 0x8A43CF30