Re: [gnome-nl] Re: bericht over open source netwerk bijeenkomst welkom op de lijst? (fwd)

On Tue, 2005-02-08 at 17:26 +0100, Reinout van Schouwen wrote:

> Wisten jullie hiervan?

Nu wel :)

> Wie heeft er zin om naar de VPRO af te reizen?

Ja, met z'n allen het linkse bolwerk bestormen!
Lijkt me leuk om een kijkje te nemen waar ze mee bezig zijn, had er nog
niet eerder van gehoord. En als er niets aan is kunnen we altijd nog de
verdere overheersing van Gnome in Nederland plannen.

--
| Alex de Landgraaf            | The cure for boredom is curiosity |