Re: [gnome-nl] design voor zakenkaartje kiezen.

Ik neem aan dat dit gaat over het produceren van de kaartjes?
Het lijkt mij op dit punt niet nuttig om nog meer sponsors voor
zakenkaartjes te zoeken.

Het zou imho namelijk niet nuttig zijn om zulke bronnen eerst aan te
spreken voor dit, en dan later te moeten zeggen dat het niet meer hoeft.

Zover ik weet hebben we op dit punt 2 sponsors.
Hurryjane.com en een drukker via Reinout geloof ik?
Bij Hurryjane.com is het gratis maar heeft als mogelijk minpunt dat het
geprint word, echter vraag ik me af of dat erg is, sowieso voor die
prijs en zelf kan ik het verschil tussen drukwerk en printwerk niet
zien, echter ben ik verzekerd door kenners van druk- en printwerk dat
over het algemeen drukwerk mooier is.

Het lijkt mij slimmer om de kaartjes simpelweg van deze bedrijven af te
nemen en een contact open te laten staan en ook mogelijk wat terug doen
door ze te vermelden op een sponsors pagina of zo iets dergelijks.
Mogelijk lijkt mij ook een kleine text op de achterkant met bijvoorbeeld
"gesponsord door: <bedrijfsnaam>" een mooie oplossing?
Dit omdat zo'n bedrijf wat sponserd dan ook wel kan bedenken dat dat
kaartje wat hij gedrukt/geprint heeft gelezen gaat worden door op den
duur toch redelijk wat bedrijven. Dan word het sponsoren veel minder
goederen doneren en meer investeren in gratis reclame.

Verder vind ik dat we maar een deadline moeten stellen voor het design
of zo, want anders ben ik bang dat we in 2006 nog steeds geen design
hebben.

Ik vind zelf 1 Mei wel een mooie.
Dat is ruim op tijd voor NLUUG en de GUADEC.
Jammer dat we dan op de InterNetworking Event geen kaartjes hebben maar
de 19de redden we toch niet lijkt mij?

Dit even als een redelijk lange algemene mededeling/opmerking.