Re: [gnome-nl] design voor zakenkaartje kiezen.

Vind het een leuk kaartje, maar slechts als idee - heb ik 1 kleine
opmerking.

Om te zorgen dat de kaartjes niet verdwijnen 'in de zak' is het mijn
inziens noodzakelijk om te zorgen dat het kaartje zich onderscheidt van
de rest. Dit m.b.v een visueel kenmerk dat zich uitdraagt als een vouw
in het kaartje. Ik heb dit niet van mezelf maar 'gejat' van een design
bedrijfje ;-)

Om het misschien iets wat duidelijker te formuleren, zij de achter kant
blauw en voorkant goud, wat dan het idee is - is het, van de voor kant
(de gouden kleur) een 'driehoek'  blauw te maken en dan wel zo - dat het
lijkt alsof er een vouw in zit. Dit gepaard met een iets wat steviger
vorm van papier i.e geen karton maar plastic zorgt voor een leuk
kaartje.

Maar goed, slechts een idee - het is voor mij ook al laat, misschien
komt het over als 'huh?' maar goed - dat zie ik dan wel weer.

Truste dudes en dudets

Jeffry