gnome-nl Ook hallo

Daar ben ik dan.

De Gnome-nl webpagina ziet er goed uit, overzichtelijk, nuttige links.
Het zwaartepunt ligt nu wel op vertaling, misschien is dat ook de
bedoeling maar je zou het ook meer in de richting van Gnome algemeen
kunnen doen, over de bruikbaarheid e.d. in het algemeen.

Ik zag ook een link naar de SourceForge pagina, en tot mijn verbazing
zag ik daar 1 openstaande bug met een wel heel bekend voorkomende fout
in Evolution...inmiddels wel opgelost, maar die bug stond er al sinds
februari...

Op de mailinglist pagina verwijst de "archief" link trouwens naar alle
archieven, niet die van de gnome-nl lijst. Is dat express gedaan? Dat is
volgens mij geen default gedrag van Mailman.

Ik gebruik trouwens Gnome 2.8, op Ubuntu Linux. Gnome 2.8 was voor mij
ook een redelijk doorslaggevende reden om Ubuntu te gaan gebruiken nadat
ik Mandrake 9.1 wel erg achter vond gaan lopen. Ik gebruik een iMac
(oorspronkelijke model), en voor de PPC is de keuze aan distributies
redelijk beperkt. YDL 4.0 was ook een optie maar dan zou ik weer een
hele tijd moeten wachten (wel Fedora gebaseerd, dus
Gnome-georienteerd).

Ik heb Gnome een tijdlang niet gebruikt omdat er teveel zaken misten
t.o.v. KDE, o.a. een mooie File dialoog, en ik vooral KDE apps
gebruikte. Met 2.6 is Gnome sprongen vooruit gegaan, net als 2.8. De
cleane, rustige look en het MacOS achtige gedrag vind ik juist weer
grote voordelen van Gnome boven KDE. Voorlopig blijf ik dus wel bij
Gnome.

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
Michel Klijmij             | Jabber: michel jabber xs4all nl