Re: gnome-nl Novell congres

Op za, 27-11-2004 te 10:30 +0100, schreef Ronald S. Bultje:
> Echter! Dat betekent wel dat we iets te zien moeten hebben. Alex, zit er
> al vooruitgang in onze geweldige Linux/GNOME live CD?

Anders gebruik je de Ubuntu live CD. Ik heb net m'n laatste
weggegeven... Voor de PowerPC eigenaren heb ik nog wel een paar
installatie CDs.

>  Ik wil ook wel
> mijn eigen laptop meenemen, maar zoals je al wel snapt: dat is mijn
> eigen laptop, met een eigen iets wat een beetje op Fedora 3 heeft
> geleken. Not sure of je dat kan laten zien (alhoewel het goed werkt
> hoor).

Je zou Ubuntu kunnen nemen. Als je DVDs kan booten is er ook een SUSE
9.2 live DVD (vinden ze vast leuk bij Novell ;) ) die meer dan alleen
Engels/Duits heeft geloof ik, en zowel KDE als GNOME.

Ik heb zelf waarschijnlijk geen tijd op 8 december maar wil best via de
lijst meedenken.

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
                           | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij             | GPGkey: 0x8A43CF30