Re: gnome-nl HCC

Op di, 09-11-2004 te 11:05 +0100, schreef Reinout van Schouwen:

> Ik heb geen concreet plan nog, maar wellicht dat er iemand is met
> contacten binnen de HCC of bij een andere standhouder die nog wel een
> hoekje over heeft.

Ik bedoelde meer: wat komt er in dat hoekje? Of wordt dat ingericht
volgens de gnome "less is more" filosofie? ;-)

Kortom: je hebt je hoekje, en een paar gnomisten, en wat doe je dan
behalve koffie drinken?

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
                           | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij             | GPGkey: 0x8A43CF30