Re: gnome-nl HCC

Op di, 09-11-2004 te 01:01 +0100, schreef Reinout van Schouwen:
> Gaat er nog iemand van jullie naar de HCC dagen?

Ik was het niet van plan, 12 euro om alleen maar binnen te zijn...

> Het is wel kort dag, maar misschien zou het aardig zijn om te proberen
> bij de een of andere standhouder een GNOME-hoekje in te richten. [KDE-nl
> staat bij de Nedlinux stand.]
>
> Zelf zou ik hooguit op zondag kunnen...

Ik heb op zich nog niets staan dit weekend. Het is natuurlijk wel leuk
om te doen, maar hoe had je dat hoekje in gedachten, wat is de
bedoeling?

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
                           | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij             | GPGkey: 0x8A43CF30