[GNOME-my]Opensource@school

lagi seminggu nanti akan ada konferens opensource school

http://opensource.upsi.edu.my/index.html

dulu aku ingatkan kalau aku  tak hantar abstrak, aku tak tersenarai
tapi alih2 semalam aku tengok nama aku tersenarai

http://opensource.upsi.edu.my/pembentang.html
 (siap ada gambar masa bujang)
http://opensource.upsi.edu.my/program.html

so, aku call la mr azizi, samada sempat lagi ke tak?
so dia kata sempat, so I"ve decided that I'm in.

tu la pening kepala dibuatnya.

so pasal dia next week, aku rasa takut tak sempat  untuk
orang nak minta cuti. anyway korang leh try.

aku rasa inya tak se grand fosscon, tapi janji conference.

Pasal booth:
aku tak sure diorang leh sponsor booth ke tak?
apairuddin leh cucuk jarum?
kalau dapat booth, ada yg leh volunteer tak?