=?utf-8?B?WmHEjWxlxYhvdmFuaWU=?=

Ahoj,

rád by som si overil, ako to bude so začleňovaním.

Doteraz to fungovalo tak, že každý preklad musel skontrolovať kontrolór
a začleňovateľ. Po tejto dvojnásobnej kontrole začleňovateľ preklad
začlenil do gitu.

Ako to bude fungovať teraz? Mení sa niečo?

Všimol som si, že do niekoľkých modulov nový koordinátor napísal
komentár s prosbou o začlenenie. Keďže koordinátor je zároveň aj
začleňovateľom (zatiaľ síce bez účtu v gite, ale to je len dočasný
stav), mám to brať ako druhostupňovú kontrolu začleňovateľom a teda
treba už len fyzicky začleniť do gitu?

Ďakujem.