Re: greek localization of gnome desktop (50 % faulty)

Geia sou,
Mporeis na mou peis ti dianomi GNOME xrisimopoieis;

H grigori lisi einai na allajeis ti grammatoseira systimatos tou GNOME
se mia poy na dia8etei ellinikous xaraktires. Gia kapoion poly
dissaresto logo, h ej'orismoy grammatoseira de dia8etei ellinikous
xaraktires.

Gia tin allagi grammatoseires koitaje sto Control Center (se
diaforetikes ekdoseis tou GNOME einai se diaforetiko meros). Apo to
Control Center, pigenai sto Advanced settings (pali, ti dianomi linux?)
kai apo ekei sto "Appearence".

Mporeis na oriseis prosorina ti glwssa se agglika gia na kaneis tis
allages sti grammatoseira.

Filika,
simos

&Tgr;&eegr;&ngr; &Dgr;&egr;&ugr;, 13-05-2002 &sgr;&tgr;&igr;&sfgr; 16:49, &ogr;/&eegr; &Ngr;&igr;&kgr;&ogr;&sfgr; &Sgr;&agr;&rgr;&agr;&ngr;&tgr;&ogr;&pgr;&ogr;&ugr;&lgr;&ogr;&sfgr; &eacgr;&ggr;&rgr;&agr;&psgr;&egr;: