[DL]orca - master

Sziasztok,

orca – master – po (Magyar) állapota mostantól: „Lefordítva”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/orca/master/po/hu/

Megcsináltam a felhasználói felület fordítását.
Igazából nagy változás nem volt benne, annyi történt, hogy az angol billentyűparancs megnevezések végéről
levették a mondatvégi írásjelet, és bevezettek egy új nagybetűjelzési stílust.
A nagybetűjelzési stílusnál ezt az elemet icon stringgel jelölték, mivel ez valójában a Speech-dispatcher
által lejátszott hangjelzés a nagybetűs szavak elején, így én ezt a stringet hangjelzés megnevezésként
fordítottam.
A magyar Orka parancsok elejéről én jelenleg nem vettem le a mondatvégi írásjelet, mivel idáig is így
szerepeltek a billentyűtársítások táblázatban.

Attila Hammer
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.