[DL] ocrfeeder - master

Sziasztok,

Egy új hozzászólás érkezett ehhez: ocrfeeder – master – help (Magyar).
https://l10n.gnome.org/vertimus/ocrfeeder/master/help/hu/

Készen van már 10 hónapja, csak most küldtem be giten. Kérek szépen egy átnézést!
A dokumentációfordítás során vettem észre, hogy a program fordításában hibák vannak. Rá tudnál nézni ezekre?
1.) "Clip" -> "Klip" helyett "Clip" -> "Levágás" kellene.
2.) A "selected" egyszer "kijelölt", máshol "kiválasztott". Egységesíteni kellene.
3.) "Unpaper images" -> "Unpaper képek", de az unpaper itt ige, azaz "Képek unpaperezése" lenne a jó valahogy.

Balázs Úr
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.