orca - master

Sziasztok,

orca – master – po (Magyar) állapota mostantól: „Lefordítva”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/orca/master/po/hu

Szinkronizálási célból töltöttem fel ma a friss új üzenetekkel kiegészült fordítást, egyelőre nem lesz még
beküldve a fordítás, hátha február 27-éig jönnek még új navigációs és felolvasási üzenetek.
Ma az ARIA jelölőkkel és űrlapokkal kapcsolatos üzenetek kerültek be.
Gábor, annyit meg tudnál nézni nekem, hogy jók-e szerinted ARIA jelölő vezérlőelemek és űrlapok esetén az
"űrlap vége", navigáció vége, fő tartalom vége típusú üzenetek?
A korábbi ARIA fordításokat vettem alapul az ARIA elemek megnevezésénél.

Ha egy űrlap mezőről elmozdul a fókusz pl. a felfelé vagy lefelé nyíl billentyűk megnyomásakor egy olyan
elemre, ami nem az űrlap része, , jelenleg az „űrlap vége” üzenet hangzik el.
Szerintem ebben az esetben jó az „űrlap vége” üzenet, de az ARIA jelölőket jobban át kellene nézni a beküldés
előtt, hátha ott tudunk jobb üzenetfordítást találni.

Attila Hammer
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.