orca - master

Sziasztok,

orca – master – po (Magyar) állapota mostantól: „Lefordítva”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/orca/master/po/hu

Bekerült három új üzenet a fordításba, ezek a következők:
"Leaving panel."
Ezt egyelőre a többi üzenethez hasonlóan "Panel vége." üzenetként fordítottam.
A másik két üzenet grafikus jelölőnégyzeteket jelöl az Orka beállítások párbeszédablakban, itt a következő
fordításokat alkalmaztam:
"_Panelek bejelentése felolvasás közben"
Ez az üzenet az Orka grafikus beállítások párbeszédablak Általános lapján lesz megtalálható.
"_Panelek bejelentése navigálás közben"
Ez a jelölőnégyzet az Orka grafikus beállítások párbeszédablak Beszéd lapján lesz elérhető.

Kérdés:
Ti tudtok olyan weblapot, ami használja a Panel aria vezérlőelemet?
A leaving panel üzenet helyes magyar fordítása miatt szeretném megnézni a kétféle eset működését. Nem vagyok
biztos benne, hogy panelek esetén jó a „Panel vége.” üzenetfordítás, még nem találkoztam ilyen üzenettel a
többi képernyőolvasónál.
Talán a „Panel elhagyása”, vagy valamilyen hasonló üzenet jobb lenne ebben az esetben.

Ha nem kell szerintetek változtatni ennek az üzenetnek a fordításán, beküldöm a fordítást a tárolóba.
A string freeze még messze van (azt hiszem február 27), de bízom benne, hogy már sok változás nem lesz a
fordításnál.

Attila Hammer
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.