Re: Popover

Sziasztok!

Jól gondolom, hogy a GTK+-ban ez a kifejezés a felhasználói felület egyik vizuális elemét jelöli, ami egérkattintáskor vagy billentyűzetről történő aktiválás esetén megjelenít egy ablakot? Ebben az esetben a felugró ablak kifejezés teljesen jó, valószínűleg az Orka is így mondaná ki ezt a vizuális felületi elemet, ha egy látássérült felhasználó ráfókuszál erre a vezérlőelemre a TAB vagy a SHIFT+TAB billentyűkombinációval. Azt hiszem ezt a vezérlőelemet talán a 3.16-os GTK verziótól vezették be, de ebben nem vagyok teljesen biztos. Virtuális gépen fenn van nekem az Ubuntu 16.04-es fejlesztői verzió, ebben 3.18-as GNOME van. Tudtok nekem egy progit mondani, ami ezt a felületi elemet használja egy új ablak megjelenítésére?