gnome-builder - master

Sziasztok,

Egy új hozzászólás érkezett ehhez: gnome-builder – master – po (Magyar).
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-builder/master/po/hu

És akkor most gondolkodjunk el azon, hogy le akarjuk-e fordítani ennek a nevét.
A hasonló, GNOME + Funkció sablonra ráhúzott neveket általában le szoktam fordítani, szerintem itt is illene
rá valami értelmes, a funkcióját leíró magyar alkalmazásnevet kitalálni. Csak némileg bizonytalan vagyok.
Legyen-e GNOME...
- Építő ?
- Fejlesztő ?
- (valami más) ?

köszi a véleményeket

Gábor Kelemen
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.