evince - gnome-3-12

Sziasztok,

Egy új hozzászólás érkezett ehhez: evince – gnome-3-12 – help (Magyar).
https://l10n.gnome.org/vertimus/evince/gnome-3-12/help/hu

Szia Attila

Ma megjelent a 3.12, szerintem a következő két hétben az ilyen egy-két sztringes kis frissítéseket már nem
érdemes napi szinten követni, elég majd csak a 3.12.1 előtti héten (április 7-13) egyben felhúzni, amit addig
frissítenek. Inkább valami olyasmit érdemes csinálni, ami nagyobb lélegzetű, mert most van idő arra is. Én a
rendszerfigyelő kézikönyvét fogom csinálni :).

Gábor Kelemen
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.