orca - master

Sziasztok,

Egy új hozzászólás érkezett ehhez: orca – master – help (Magyar).
https://l10n.gnome.org/vertimus/orca/master/help/hu

A frissített fordítást beküldtem az Orka tárolóba.
Nem kaptatok erről értesítést, mert véletlenül elfelejtettem bejelölni a levelezési listával kapcsolatos
jelölőnégyzetet.
Érdekesen működik az l10n.gnome.org értesítésküldése.
Amikor beállítom a feltöltésre kész státuszt, ott nem szükséges bejelölni az üzenet elküldése a csapat
levelezőlistájára négyzetet, automatikusan kimegy az értesítés a listára.
Ezzel szemben a beküldés a tárolóba státusznál ez nem történik meg automatikusan.

Attila Hammer
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.