gnome-sudoku - master

Sziasztok,

gnome-sudoku – master – help (Magyar) állapota mostantól: „Lefordítva”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-sudoku/master/help/hu

Készen van. Két megjegyzés a fordításhoz:
1.) A játék felületén a „Redo” „Mégis”-nek van fordítva, de szerintem az „Újra” vagy az „Ismétlés” jobb
lenne. Ha javítod, akkor a felületen és a dokumentációban is javítani kell.
2.) A felületen a „Játék” menüben „Fejtörő-statisztika” szerepel. Én a dokumentációban a „puzzle” szót
mindenhol „feladvány”-nak fordítottam, de a fejtörőre utaló részt hagytam fejtörőként (most konzisztens a
felület és a dokumentáció). Vagy legyen mindenhol feladvány, vagy legyen mindenhol fejtörő. Én a feladványra
szavazok, de akkor a fejtörőt javítani kell a felületen és a dokumentációban is.

Balázs Úr
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.