gnome-user-docs - master

Sziasztok,

gnome-user-docs – master – gnome-help (Magyar) állapota mostantól: „Átolvasás”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-user-docs/master/gnome-help/hu

Köszönöm, átnéztem.
Az akadálymentes leírások miatt ne aggódj, ezt a változtatást én csináltam és direkt odafigyeltem, hogy ez
megmaradjon. Korábban volt egy menet ezzel, valaki más úgy csinálta a nem fordíthatónak jelölést, hogy ezek
elvesztek, de észrevettem és most jónak kéne lennie. Persze ne hidd el csak mert én mondom, hidd el ha már
hallod is, mert azért szoktam hibázni :).
Aminek az van a megjegyzésében, hogy
(itstool) path: media/span
na azok lesznek az Orka által felolvasott, akadálymentesítési leírások. Ez elképzelhető, hogy nincs
összhangban azzal, amit a felületen ténylegesen mond az Orka, mert az meg az egyes programokból jön, szóval
ilyen hibák lehetnek. Sőt, a nautilusban a go-down.png-re kétféle akadálymentes leírás is előfordul, majdnem
biztos vagyok, hogy ez nem jó, de nem teszteltem. Esetleg ennek utánahallgatózhatsz :).

Gábor Kelemen
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.