evince - master

Sziasztok,

evince – master – help (Magyar) állapota mostantól: „Átolvasás”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/evince/master/help/hu

Köszönöm, kisebb változtatásokat csináltam csak:
- Egy könyvjelző átnevezése/törlése : nem kell az Egy az elejére
- Kattintson a könyvjelző nevén : nevére
- navigáljon arra az oldalra, melyet könyvjelzőként kíván megadni. : ezt félreértetted, az oldalhoz akarunk
könyvjelzőt adni, nem maga az oldal lesz a könyvjelző. Tulajdonképpen az oldalsávban ilyenkor megjelenik egy
lista, amire kerül egy bejegyzés, hogy pl. Oldal: 45, és ha ezt kiválasztod, akkor a 45. oldalra ugrik a
pdf-ben.
- Bizonytalanságok: a könyvjelzők listája alján Eltávolítás van, ez jó lett, csak a megjegyzést töröltem. A
gui elemek között a másik esetben a &lt; és a &gt; a < és > jeleket jelzi, csak HTML-entitásként vannak
escapelve, mert simán leírva a súgó xml részének tekintené ezeket minden. Jók lettek ahogy írtad, itt is csak
a megjegyzést töröltem.

Gábor Kelemen
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.