totem - master

Sziasztok,

Egy új hozzászólás érkezett ehhez: totem – master – help (Magyar).
https://l10n.gnome.org/vertimus/totem/master/help/hu

Kedes Tibor
Ezt a modult nem érdemes lefordítani. A súgója elavult, és az újraírása elkezdődött ugyan, de leállt:
https://git.gnome.org/browse/totem/log/?h=mallard-documentation
Én nem töltenék ezzel időt, előbb-utóbb el fog jutni egy ember odáig, hogy ezt az új mallard formátumú súgót
befejezze, és akkor a mostani teljesen ki lesz dobva.
Az extra modulok közt van néhány, aminek a doksiját érdemes lenne lefordítani:
https://l10n.gnome.org/languages/hu/gnome-extras/doc/ - inkább ezek bármelyikét javasolnám.

Gábor Kelemen
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.