geary - master

Sziasztok,

Egy új hozzászólás érkezett ehhez: geary – master – po (Magyar).
https://l10n.gnome.org/vertimus/geary/master/po/hu

Valami ilyesmi kéne igen.
Az alapfunkció az, hogy ha valami olyasmit írsz, hogy mellékelem a doksit, de nem csatolsz fájlt, akkor rád
szól, hogy nem felejtettél-e el valamit. Ezért fel kell sorolni minden olyan kifejezést, ami arra utalhat.
A thunderbird így csinálja:
http://mozilla.locamotion.org/hu/thunderbird/translate/#search=attach&sfields=target

.doc,.pdf,.xls,.ppt,.rtf,.pps,attachment,attach,attached,attaching,enclosed,CV,cover letter
->
.doc,.pdf,attachment,attach,attached,attaching,enclosed,CV,cover letter,
mellékelve,melléklet,csatolva,csatolás,csatoltam,mellékeltem,mellékletet,mellékleteket,csatolást,csatolásokat

Bár ezt még mindig lehet bővíteni, például a fájl, fájlt, csatolom, önéletrajz(om|ot), életrajz(om|ot),
(át|el)küldöm,  kifejezésekkel.
Lényeg, hogy egy roppant hosszú listát lenne érdemes ide rakni, amibe a fentieket mind-mind beletenném. És
persze az angol eredetiket is, hátha valaki angolul (megfontolandó egy német lista átlopása is a
TB-ből/geary-ből, hátha vannak itt németesek is :)) levelez magyar levelezőből :). És ugyanezt a listát
tenném be a Thunderbirdbe is, ha már egyszer összeszedtük.
Szerintem továbbítom ezt a problémát + egy kiinduló listát az openscope listára, hátha vannak még
szójavaslatok / egyéb meglátások.
Köszi az észrevételt!

Gábor Kelemen
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.