glabels - master

Sziasztok,

glabels – master – po (Magyar) állapota mostantól: „Lefordítva”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/glabels/master/po/hu

Ezt is feltöltöm átnézésre. Nincs teljesen kész, 27% még hátra van, de a következő 10 napban valószínűleg nem
tudok vele foglalkozni. Az elején vannak olyan stringek, amelyeket lefordítottam, de lehet, hogy inkább
angolul kellene hagyni őket. Ezeket nézd meg feltétlenül.
Ha gondolod, befejezheted. Alapvetően rövid, könnyen fordítható stringek vannak benne. Ha csak átnézed, de
nincs időd befejezni, akkor befejezem én. Addig azonban nem folytatom, amíg ez nincs átnézve. A folytatást az
átnézett, feltöltött fájlon szeretném folytatni.

Balázs Úr
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.