gnome-lirc-properties - master

Sziasztok,

gnome-lirc-properties – master – po (Magyar) állapota mostantól: „Fordítás alatt”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-lirc-properties/master/po/hu

Szervusz Gábor!

Olvastam a gnome-chess-hez írt kommentedet. Sajna későn olvastam , már lefordítottam a po-ban egy két dolgot.
A tanácsodnak eleget téve a gnome extra csomagból választottam ezt a gnome-lirc-et. Ezt akkor csinálhatom
szerinted? Még egy technikai jellegű kérdésem lenne:  a tegnapi bejedzéseded sakk ügyben csak a Műveletek
felületen láttam. Az ide írt üzenetek a openscope-on(az a levlista?)  nem jelennek meg? Vagy csak itt tudok
értesülni arról ha most pl. írsz nekem gnome-lirc ügyben? Előre is megköszönve válaszodat,
Üdv:
Csaba
U.i.: Az eddigi munkálkodásaimnak van értelme szerinted, vagy inkább másra fordítsam az önkéntességre szánt
időmet? ne kímélj!

szekelycsaba76
--
Ez egy automatikus üzenet a következőtől: l10n.gnome.org.