Re: gnome-web-www - master

Sziasztok,

gnome-web-www – master – static (Magyar) állapota mostantól: „Jóváhagyva”.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-web-www/master/static/hu

Egy részét lefordítottam. Ez hogyan és mikor fog megjelenni a weboldalon?

Köszönöm, ez remek!

Ugyanakkor nem tudom, hogy mit kell tenni az élesítéséhez. A
levelezőlistán nem találok rá egyértelmű utalást, hogy mit is kéne
csinálni. Ugyanakkor beállítva spanyolra a böngészőben a tartalom
nyelvét nem történik semmi, pedig ők 100%-on vannak. Nagyon fura,
utánakérdezek.

üdv
kg