Re: [gnome-gl] =?iso-8859-1?q?Correcci=F3ns_de_Evolution_e_Evolution-?= =?iso-8859-1?q?data-server?=

Mentres remates con un tempo prudencial antes de que se publique a nova
versión de GNOME (Principios de Marzo de 2011).

Ten en conta que cada semana poden entrar cadeas novas, que de feito foi
así.

Se queres vaime enviando o ficheiro aos poucos e eu devolvoche o
ficheiro anovado.

Saúdos
--
Fran Dieguez
Coordinator of Galician translators team of GNOME and Ubuntu

O Mér, 20-10-2010 ás 13:49 +0200, marcoslansgarza gmail com escribiu: