[gnome-ge-list 39] =?utf-8?b?4YOb4YOd4YOY4YOc4YOQ4YOu4YOj4YOa4YOUIOGDqeGDlOGDmw==?= =?utf-8?b?4YOYIEZhY2Vib29rLeGDmOGDoSDhg57hg6Dhg53hg6Thg5jhg5rhg5g=?=

Title: Facebook
facebook
David Machakhelidze
David Machakhelidze–ს აქვს:
133 მეგობარი
18 ფოტოსურათი
4 ჩანაწერი
22 წარწერა კედელზე
43 ჯგუფი

მოინახულე ჩემი Facebook-ის პროფილი

გამარჯობა Gnome

მე გავმართე Facebook-ის პროფილი, სადაც შემიძლია გამოვაქვეყნო ჩემი ფოტოები, ვიდეოები და მოვლენები და მსურს დაგამატო მეგობრად, რათა შენც იხილო ეს ყველაფერი. თავდაპირველად, შენ უნდა გაწევრიანდე Facebook-ში! გაწევრიანების შემდეგ, თავადაც შეგიძლია შექმნა შენი საკუთარი პროფილი.

გმადლობთ,
David

Facebook–ში რეგისტრაციისთვის მიყევით ქვემოთ მოყვანილ ბმულს.
http://www.facebook.com/p.php?i=547114345&k=52B4XZT6PT6G6BD1WFVTUQWTR6BAY53CUVDU&r

Already have an account? Add this email address to your account here.

სხვა ხალხი Facebook'ზე, რომელთაც შესაძლოა იცნობთ:
Maka EradzeMaka Eradze
Vladimer Lado SichinavaVladimer Lado Sichinava
Tea KharitonashviliTea Kharitonashvili
gnome-ge-list gnome org-ის Facebook-ზე დასარეგისტრირებლად მომწვევია David Machakhelidze. თუ არ გსურთ მომავალში Facebook-ისგან ამგვარი ელწერილების მიღება, გამოწერის გასაუქმებლად გთხოვთ დააწკაპუნეთ აქ.
Facebook-ის ოფისის მისამართია: 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304.