Re: Propono pri citiloj

Saluton!

Post du monatoj, mi respondas! (Pardonu! :P) „Tiuj ĉi” citiloj uzeblas,
certe. Mi ne tre rigardus al Monato, sed ni povas pensi UEAn ia modelo.
 Se do oni preferas tiujn, ni ilin uzu.

Tamen, antaŭ tio, mi volas atentigi vin ĉiujn pri ”tiuj ĉi citiloj“. Mi
ĵus rimarkis ilin eblaĵo, kun granda avantaĝo: Ne trovis mi lingvon,
kiu ilin uzus. Temas pri la (interalie) anglaj, sed interŝanĝitaj, tiel
ke la ferma fariĝas malferma, kaj male.

Ili estus facile legeblaj, kaj probable ŝajnus esti la originalaj je
rapida rigardo, sed fakte ne estus. Se do mia supozo, ke ili estas
lingve tute neŭtralaj, ne malpravas, mi proponas, ke ni uzu ilin.

Kion vi ĉiuj pensas?

Ĉion bonan
// Tirifto

Kristjan SCHMIDT via gnome-eo-list píše v Ne 25. 02. 2018 v 19:13
+0100:
Saluton,

ĝis nun mi sekvis la strategion de orginaleco. Sed bona solvo tio ne
estas.

UEA kaj Monato dicidis uzi jenan formon: „tekso”

http://www.ipernity.com/blog/paul_peeraerts/4617856

Eble ni simple sekvu ilin, ĉu? Por mi, tio ne tre gravas, sed ĉiukaze
estu varianto sen aldona spaceto.

Amike,
Kristjan