[gnome-el] Παράθυρα στο Nautilus

Καλησπέρα στη λίστα, είμαι καινούριο μέλος και έχω μια απορία, δεν ξέρω αν η λίστα είναι το κατάλληλο σημείο να απευθύνω την ερώτηση, αλλά είμαι απελπισμένος και ψάχνω για βοήθεια.
Το πρόβλημά μου είναι με το φρέσκο Ubuntu 18.04, που εγκατέστησα σε ένα Dell Inspiron laptop, από αυτά με την ενσωματωμένη Intel  κάρτα γραφικών.  Εκεί λοιπόν το file application, Nautilus δηλαδή 3.26 αρνείται να κολλήσει δεξιά η αριστερά στην οθόνη, όποια μέθοδο κι αν χρησιμοποιήσω, ποντίκι ή Win + arrow.  Αυτό το κάνει μόνο όταν συνδέσω την εξωτερική μου οθόνη και μόνο σε αυτή.  Όλες οι άλλες εφαρμογές κολλάνε κανονικά αριστερά η δεξιά, εκτός από το Gimp που έκανε κάποια θέματα και χρειάστηκε να ενεργοποιήσω το small theme, ευτυχώς γι αυτό βρήκα μια παλιά αναφορά, έπειτα από επίμονο ψάξιμο .

Ξέρει κανείς τι συμβαίνει;  Κάποια bug;  Κάποια κρυμμένη ρύθμιση;

Με εκτίμηση

Γιώργος Παπαδοπεράκης