[gnome-el] pspp translation

---------- Forwarded message ----------
From: Elias Estatistics <elias_0000_0000 yahoo com>
Date: 2016-07-24 16:58 GMT+03:00

Σχετικά με τη μετάφραση έχω πρόβλημα στα παρακάτω κομμάτια, δεν μου τα εμφανίζει

#: src/ui/gui/data-editor.ui:513 src/ui/gui/output-window.ui:57
#: src/ui/gui/syntax-editor.ui:161
msgid "_Minimize All Windows"
msgstr "Ε_Λαχιστοποίηση Όλων"

Στη αναζήτηση, οι μεταφρασεις Find, Close, Reset, Help, δεν υπάρχουν.

Το ίδιο στη Ταξινόμηση υποθέσεων και σε πολλά άλλα. Αυτά παραμένουν αμετάφραστα,

Επανακωδικοποίηση μεταβλητών: το add / edit / remove  / cancel / help είναι αμετάφραστα.

Δεν εμφανιεται στη μετάφραση

#: src/ui/gui/t-test.ui:40
msgid "Exclude cases analysis by analysis"
msgstr "Αποκλεισμός υποθέσεων ανά _Ανάλυση"

με εκτίμηση,

Τσώλης Ηλίας