Re: [gnome-el] Fwd: Συζήτηση σχετικά με τη διοργάνωση του GUADEC στην Ελλάδα

Καλησπέρα,
Είμαι φοιτητής και θα με ενδιέφερε και εμένα να βοηθήσω στην διοργάνωση του GUADEC, αν γίνει στην Θεσσαλονίκη.

Στις Δευ, 11 Ιουλ 2016 στις 2:17 μ.μ., ο/η Christos Bacharakis <christos bacharakis com> έγραψε:
Γεια χαρά!

Σε αυτό το σημείο θέλω να αναφέρω ότι υπάρχει και στη Θεσσαλονίκη κοινότητα η οποία θέλει και μπορεί με χαρά να βοηθήσει στη διοργάνωση.

Γεια σας,

Παραθέτω μια πρόταση που δέχτηκα σε προσωπικό μήνυμα από το Πανεπιστήμιο Πειραιά (Τμήμα Πληροφορικής).

Θάνος

---------- Forwarded message ----------
From: Constantinos Patsakis <kpatsak unipi gr>
Date: 2016-07-10 17:52 GMT+03:00
Subject: Re: Συζήτηση σχετικά με τη διοργάνωση του GUADEC στην Ελλάδα
To: tomtryf gmail com

Καλησπέρα,

Εκ μέρους του Τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς μπορώ να σας πω ότι θα χαιρόμασταν να πραγματοποιηθεί το επόμενο GUADEC στο χώρο χώρο του Πανεπιστημίου. Νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα με την ομάδα της Libre, η οποία πιστεύω ότι θα σας βεβαιώσει για το ίδιο πράγμα. Αν σας ενδιαφέρει αυτή η προοπτική, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου προκειμένου να συζητήσουμε τις όποιες λεπτομέρειες.

Καλή συνέχεια,

Constantinos Patsakis

Department of Informatics
University of Piraeus
www.cs.unipi.gr/kpatsak

538A 2C45 D9B4 9BA9 2691 D283 6F1F 648B CCA3 3C82

Christos Bacharakis
bacharakis.com