Re: [team-gnome-gr] Νέος συντονιστ ής στο https://l10n.gnome.org/teams/e l/

Γεια σας φίλοι μου,

Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω και εγώ τον Σίμο για την τεράστια
συνεισφορά του στο GNOME καθώς και τους Δημήτρη Σπίγγο και Θάνο
Τρυφωνίδη για την συνεισφορά τους κατά τη διάρκεια του διαστήματος που
ο Σίμος ήταν ανενεργός στο project.

Ο ρόλος μου κυρίως είναι να συντονίσω τις μεταφράσεις (αν και έχει
μεταφραστεί στο σύνολο του σχεδόν το project), deadlines, ποσοστά κλπ.
Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.

Όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε ώστε να έχουμε ένα ποιοτικά
μεταφρασμένο γραφικό περιβάλλον που θα είναι εύκολο στην κατανόηση από
χρήστες.

Τέλος, θα έχετε δει ότι η λίστα εμφανίζει συνέχεια ενημερωτικά mails
από το σύστημα μεταφράσεων Damned Lies (https://l10n.gnome.org/). Αυτό
είναι ρυθμσμένο έτσι από το ίδιο το σύστημα μεταφράσεων. Μην διστάσετε
να γράφετε στην λίστα για οποιαδήποτε "λογική" απορία σας, νέα κλπ.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και στις διευθύνσεις στο Facebook,
Twitter, Google Plus (θα τα βρείτε όλα στην ιστοσελίδα μας
http://www.gnome.gr).

Καλά να περνάτε,
Στάθης

Στις 15 Σεπτεμβρίου 2014 - 11:00 μ.μ., ο χρήστης Tom Tryfonidis
<tomtryf gmail com> έγραψε:
Συγχαρητήρια Στάθη και καλή επιτυχία στο νέο σου ξεκίνημα!

Αλλά και ένα μεγάλο ευχαριστώ εκ μέρος μου, στον Σίμο που τόσα χρόνια
πρόσφερε στο GNOME και συνεχίζει να προσφέρει στο ΕΛ/ΛΑΚ.

Θάνος

Στη σελίδα της ομάδας στο https://l10n.gnome.org/teams/el/ είχε εμένα ως
συντονιστή (coordinator) αν και είμαι ανενεργός εδώ και κάποιο διάστημα.

Ύστερα από επικοινωνία με το Θάνο και το Στάθη, ο νέος συντονιστής στη
σελίδα https://l10n.gnome.org/teams/el/ είναι ο Στάθης.

Συγχαρητήρια Στάθη!