Re: [team-gnome-gr] Νέο μέλος στην ελληνική κοινότητα GNOME

Ευχαριστώ,
Έκανα ήδη μεταφραση του libragame scores ελπιζω να το εκανα σωστά βέβαια
το μόνο που δεν συμπληρωσα ειναι ονομα και μειλ διοτι ήθελα να ρωτησω αν το κανω εγω αυτο.
Στο αρχειο εννοώ στην επικεφαλίδα

Γεια σου Μαρία,

Μια χαρά ήταν η μετάφραση σου! Το μόνο που διόρθωσα ήταν το Rank σε Κατάταξη.

Επίσης αν σου είναι εύκολο να επεξεργαστείς τις πληροφορίες σου στη σελίδα [1] (όνομα και επώνυμο, όχι κατ' ανάγκη το πραγματικό), καθώς δεν μου επιτρέπει το σύστημα να προσθέσω τη μετάφραση.

[1] https://l10n.gnome.org/users/detail_change/

Θάνος

Στις 3:53 μ.μ. Σάββατο, 13 Σεπτεμβρίου 2014, ο/η Tom Tryfonidis <tomtryf gmail com> έγραψε:

Θα ήθελα να καλωσορίσω την Μαρία στην ελληνική κοινότητα του GNOME

Η Μαρία επικοινώνησε αρχικά με τον Στάθη Ιωσηφίδη, ρωτώντας τον με ποια μετάφραση μπορεί να ασχοληθεί.

Μαρία, αρχεία που δεν έχουν καθόλου μετάφραση είναι τα εξής 2:
Βιβλιοθήκη για τα παιχνίδια του GNOME, με 10 μηνύματα για μετάφραση.

- gnome-flashback https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-flashback/master/po/el

Πρόκειται για το παλιό GNOME Fallback, μόνο που άλλαξε όνομα! Περιέχει 43 μηνύματα για μετάφραση.

Επίσης μπορείς να ασχοληθείς με τις σημειώσεις έκδοσης [1] ή με κάποια άλλη μετάφραση που δεν περιμένει να ελεχθεί (κυρίως στο Extra GNOME Applications).

Αν έχεις κάποια απορία μη διστάσεις να απαντήσεις στη λίστα, εδώ θα είμαστε για να σε βοηθήσουμε!