[team-gnome-gr] Mετάφραση σημε ιώσεων έκδοσης του GNOME 3 .14

Γεια σας,

Στις 24 Σεπτεμβρίου θα ανακοινωθεί η νέα έκδοση του GNOME οπότε είναι καλό να έχουμε έτοιμες τις σημειώσεις έκδοσης για την 3.14.

Το αρχείο μπορεί να το βρει κάποιος στη σελίδα [1]. Έχω μεταφράσει ένα κομμάτι των σημειώσεων αφήνοντας κάποια μηνύματα που θεώρησα πως χρειάζεται συζήτηση για κάποιους όρους που περιέχουν (π.χ οι τις ενέργειες αφής, pinch, swipe κλπ).

Όποιος έχει όρεξη, ας ρίξει μια ματιά στα αμετάφραστα που έχουν απομείνει [1] ή στα μεταφρασμένα [2] για να ελέγξει για τυχόν λάθη που μπορεί να έχω κάνει.

Θάνος

[1] https://l10n.gnome.org/vertimus/release-notes/gnome-3-14/help/el
[2] https://help.gnome.org/misc/release-notes/3.14/index.html.el (όνομα: gnome | κωδικός: 3.12 ή 3.14 αν το αλλάξουν)