Re: [team-gnome-gr] Αποθετήριο ελλ ηνικής κοινότητας GNOME σ το GitHub

Στις 6 Μαΐου 2014 - 3:06 μ.μ., ο χρήστης Tom Tryfonidis
<tomtryf gmail com> έγραψε:
Γεια σας,

Πρόσφατα δημιουργήθηκε ένα αποθετήριο στο GitHub -
https://github.com/gnomegr για την κοινότητα μας. Μπορεί ο καθένας να
συνεισφέρει σε αυτό με το να προτείνει διορθώσεις ή αλλαγές στις ιστοσελίδες
μας, να μας δώσει το γλωσσάρι που χρησιμοποιεί στις μεταφράσεις του,banners
και flyers από κάποιο release party ή συνέδριο,σκριπτάκια που κάνουν τη ζωή
μας πιο εύκολη στη διαδικασία της μετάφρασης ή οτιδήποτε άλλο έχει σχέση με
την ελληνική κοινότητα του GNOME!

Μέχρι στιγμής είναι διαθέσιμα κάποια παλιά scripts του Φώτη Τσάμη,το θέμα
του wiki όπως επίσης και του gnome.gr μαζί με τις σελίδες του. Τι άλλο
μπορεί να προστεθεί ; Έχετε κατά νου υλικό που μπορεί να φανεί χρήσιμο;

Όποιος θέλει πρόσβαση στο αποθετήριο,ας απαντήσει σε αυτό το θέμα για να τον
προσθέσω στην ομάδα του github.

Θάνος

Μπράβο Θάνο,

Καλή υλοποίηση. Εγώ έχω προσωπικά κάποια "marketing materials". Θα τα
προσθέσω και εδώ.
Επίσης εάν υπάρχουν παρουσιάσεις που έχει κάνει κάποιος και μπορούν να
χρησιμοποιηθούν από όλους.
Επάνω σε αυτό το κομμάτι, καλό θα ήταν να προσθέσουμε και τις άδειες
χρήστης των αρχείων που προσθέτουν άλλοι, ώστε να μην υπάρξει κάποιο
πρόβλημα στο μέλλον.

Δεν το είδα ακόμα αλλά βάλτο και στο gnome.gr.

Στάθης

--
http://about.me/iosifidis    http://linkedin.eiosifidis.info/
http://www.eiosifidis.info    http://gnome.eiosifidis.info

Great leaders don't tell you what to do...They show you how it's done.
Power corrupts. Absolute power corrupts...absolutely.