Re: [team-gnome-gr] δεν μπορω να κα νω εγγραφη στο site του gno me

Αυτό δεν είναι το σωστό site για να κάνεις εγγραφή.Η μετάφραση γίνεται στο Damned Lies όπου και πρέπει να εγγραφείς στο http://l10n.gnome.org/register/

Στη συνέχεια γίνεσαι μέλος της ελληνικής ομάδας και αναλαμβάνεις το αρχείο που θέλεις να μεταφράσεις.

Οδηγίες υπάρχουν και στο σύνδεσμο [1]

Θάνος

[1] http://gnome.gr/%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%BF%CF%87%CE%AE/%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CF%89-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%86%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%89/