Re: [team-gnome-gr] [opensuse-el] Re: Ανανέ ωση του Πλανήτη GNOME Ελλάδα/Κύπρος

Στις 7 Μαρτίου 2012 8:20 μ.μ., ο χρήστης Kostas Koudaras
<warlordfff gmail com> έγραψε:
Στις 7 Μαρτίου 2012 1:11 μ.μ., ο χρήστης Tom Tryfonidis
<tomtryf gmail com> έγραψε:
Καλησπέρα,

Αυτές τις μέρες έγινε ανανέωση του θέματος του Πλανήτη GNOME
Ελλάδα/Κύπρος και σήμερα ολοκληρώθηκε με επιτυχία η μετάβαση στο νέο
θέμα.Χρησιμοποιήθηκε το θέμα του επίσημου πλανήτη GNOME.org και
προσαρμόστηκε καταλλήλως στις ανάγκες του ελληνικού.
Η ιστοσελίδα του Πλανήτη GNOME Ελλάδα/Κύπρος βρίσκεται στη διεύθυνση
planet.gnome.gr και μπορείτε να ενημερώνεστε για διάφορα θέματα που
αφορούν το GNOME από τους χρήστες του.

Σε περίπτωση που θέλετε να προστεθεί το ιστολόγιο σας στον πλανήτη
επικοινωνήστε στη λίστα ταχυδρομείου της ελληνικής κοινότητας του
GNOME [1] http://lists.gnome.gr/listinfo.cgi/team-gnome.gr δίνοντας
μας το feed του ιστολογίου σας και έναν σύνδεσμο με το δικό σας
hackergotchi/λογότυπο.

Επίσης θα θέλαμε να μάθουμε τη γνώμη σας για τη νέα εμφάνιση και να
μας πείτε αν κάτι πρέπει να διορθώσουμε ή να προσθέσουμε στον πλανήτη.

For what it's worth, εμένα μου άρεσε...

Με τη σειρά μου,θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Σίμο Ξενιτέλλη [1] και τον
Νίκο Χαρωνιτάκη [2] για τη πρόσβαση που μου έδωσαν στον σέρβερ για να
κάνω τις τροποποιήσεις.

Θάνος Τρυφωνίδης

[1] http://gnome.gr
[2] http://simos.info/blog/