Re: [team-gnome-gr] Fwd: [opensuse-el] Re: Α ποτελέσματα Google Code In 2011/2012

Στις 24/01/2012 02:06 πμ, ο/η Παύλος-Πέτρος Τουρνάρης έγραψε:

    > να σημειώσω ότι μπορεί να συμπεριληφθεί και η παρουσίαση που έκανε ο
    > γιάννης στο σχολειό του για το haiku (ήταν marketing task για
    > outreach) και προφανώς έγινε στα ελληνικά.
    >
    > όσο για τα task δεν είναι μονο προγραμματισμού η μεταφράσεων
    υπάρχουν
    > πολλές κατηγοριες μπορείς να δεις το help του gci για φέτος για
    > παράδειγμα.
    >
    > --
    > Regards,
    >
    > Alex-P. Natsios
    > (a.k.a Drakevr)
    >

    > --
> [...]

    Η δουλειά που έκαναν όλα τα παιδιά ήταν εξαιρετική και οι κοινότητες
    που συμμετείχαν κέρδισαν πολλά.
    Για του χρόνου αυτό που θα έλεγα θα ήταν να προσπαθήσουμε να το
    κάνουμε το GCI ακόμα ποιο γνωστό μιας και είναι ένα πολύτιμο εργαλείο
    τόσο για τις κοινότητες, για τους μαθητές αλλά και για το ΕΛ/ΛΑΚ
    γενικότερα.
    Είναι κάτι από το οποίο όλοι όσοι συμμετέχουν κερδίζουν πολύτιμη
    εμπειρία και η μόνη απαραίτητη προϋπόθεση για να συμμετέχεις είναι να
    αγαπάς το ΕΛ/ΛΑΚ και να έχεις λίγο ελεύθερο χρόνο.
    Μακάρι του χρόνου να είμαστε ακόμη ποιο πολλοί και να καταφέρουμε
    ακόμα περισσότερα.
    Να περνάτε καλά
    Κώστας 'Warlordfff' Κουδάρας

    --------
    http://opensuse.gr
    http://amb.opensuse.gr
    http://own.opensuse.gr
    http://warlordfff.tk
    me I am not me
    -------
    Time travel is possible, you just need to know the right aliens
    <http://lists.gnome.gr/listinfo.cgi/team-gnome.gr>

Για αρχή συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν σε αυτό το εγχείρημα και πάνω από όλα στους νικητές!!!
Κάτι offtopic : Αυτό υπάρχει και για πιο μεγάλες ηλικίες;;

Αυτό υπάρχει και για φοιτητές και γίνεται το καλοκαίρι. Εκεί όμως παίζεται αλλιώς. Ένας φοιτητής έχει ενα mentor και δουλεύει σε ενα project. Αν δουλέψει ο "κώδικάς" του, πληρώνεται νομίζω 5000$.
Περσι σαν openSUSE είχαμε επιτυχία.
Όσοι φοιτητές ενδιαφέρονται, μπορούν να επικοινωνήσουν είτε στις λίστες-κανάλια IRC (γενικά σαν Ελλάδα μιλάω), είτε προσωπικά για να οργανωθούμε. Λογικά η Google θα το έχει και αυτό το καλοκαίρι.

Όπως αναφέρθηκε, καλό θα ήταν να συνεργαστούμε και να ωθήσουμε νέους στο ΕΛ/ΛΑΚ με την προώθηση των ωφελημάτων από την συμμετοχή σε κάποιο τέτοιο πρόγραμμα.

Συγχαρητήρια στους μαθητές και σε όσους συμμετείχαν για να φέρουν εις πέρας το έργο αυτό. Προσωπικά ελπίζω να μην σας δυσκόλεψα (είτε με τις εργασίες που συμμετείχα, είτε στο review αυτών).

Have a lot of fun!!!
Στάθης