[team-gnome-gr] Συμμετοχή Gnome.gr στο F OSSCOMM 2012 στα Σέρρας!!!

Χριστός Ανέστη σε όλους,

Με το παρόν mail θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι έχω δηλώσει για χώρο για το Gnome.gr καθώς επίσης και μια ομιλία. Αυτό τον καιρό ασχολούμαι με κατασκευή swag και οργάνωση του booth. Όσοι θέλετε να συμμετέχετε στο booth μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μου.

Όπως γνωρίζετε, η ημερομηνία διεξαγωγής έχει οριστικοποιηθεί στις 12-13 Μαΐου. Για περισσότερες πληροφορίες για συμμετοχή και πως θα έρθετε μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα των διοργανωτών [1].

Πρόσφατα ξεκινήσαμε ένα νέο τμήμα στην ιστοσελίδα μας που αφορά τις εκδηλώσεις. Σαν πρώτη εκδήλωση έχει μπει το FOSSCOMM 2012. Μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα [2] και να μας πείτε την άποψή σας για την τελική διαμόρφωσή της.

Have lot of fun!!!
Στάθης

[1] http://serres.fosscomm.gr/
[2] http://gnome.gr/events/14/fosscomm-2012/