Re: [team-gnome-gr] Fwd: Google Code-In 2011: Tasks wanted!

Καλημέρα,
Δυστυχώς, αυτές τις μέρες δεν έχω/είχα καθόλου διαθέσιμο χρόνο.
Λογικά όμως, θα μπορούσα να ψάξω κάποια task για τη δεύτερη προθεσμία (16 Δεκεμβρίου).
Είναι αλήθεια ότι πέρυσι τον ταλαιπώρησα τον Γιάννη. Μπορούμε πάντως να ελπίζουμε ότι φέτος που θα γνωρίζουμε καλύτερα τα κατατόπια η διαδικασία θα είναι πιο εύκολη.
Πάντως, αν ενδιαφέρεται κανείς άλλος να κάνει mentoring, είμαι στη διάθεσή του για απορίες.
Τζένη