[team-gnome-gr] Banshee Μνεια Μετα φραστών

Καλησπέρα.

Βλέπω πως ως μεταφραστής εμφανίζεται μόνο ο Μιχάλης Κοτσαρινης ενώ είμαστε τουλάχιστον 3. Φαίνεται πως για κάποιο λόγο εμφανίζεται μόνο ο τελευταίος μεταφραστής.

Μπορώ να βοηθήσω εγώ κάπως σε αυτό;

Επίσης το σφάλμα με τους χαρακτήρες άλλων γλωσσών που βγαίνουν με ερωτηματικά βλέπω πως δεν διορθώθηκε στο ubuntu 11.04.. Θα προσπαθησω να ξεθαψω το bug report αλλα δεν ξέρω πότε γιατί εχω υπερβολικά περιορισμένο ελεύθερο χρόνο.. (ακόμα και αυριο το μήνυμα το στέλνω από το κινητό)