[team-gnome-gr] Πώς θα μπορούσα να ξεκιν ήσω να συμμετέχω στις μεταφράσεις υλ ικού;

Ενδιαφέρομαι να κάνω κάποιες μεταφράσεις, αλλά δεν ξέρω ούτε (α) πού να απευθυνθώ, ούτε (β) πού να βρω το προσφερόμενο / εναπομείναν υλικό που ζητά μετάφραση, ούτε καν (γ) πώς ακριβώς είναι καλή ιδέα να γίνει αυτό, στην πράξη, αφού δεν το έχω κάνει ποτέ ως τώρα.

Θα εκτιμούσα πραγματικά αν κάποιος/κάποιοι θα μπορούσαν να με καθοδηγήσουν στο θέμα αυτό, καθώς είμαι παντελώς άσχετη, κι απλά γνώστρια των γλωσσών κι όχι της ανάλογης τεχνικής.